onsdag 9 mars 2011

Vilket bakslag...

Ja, inte lite besviken blev jag när jag satt på mötet med jobbet och såg att det utanför började vräka ner snö.
Var uppe och åkte till gymmet strax efter sju i morse innan jag skulle till mötet, så var det ett härligt väder, men vårkänsla. En stor röd sol tittade fram. Men, men...
Visst det är fint med snö, men nu räcker det. det har varit vitt på backen sen i november nån gång. Och nu när det nästan försvunnit... suck. Töar fort hoppas jag. Dagens väderprognoser verkade ha gott hopp om att våren trots allt är på väg, vad sägs om 9 plusgrader nästa vecka!! Men det lär väl hinnas ändras till dess är jag rädd. Jaja, vi får väl se!

Visst var det härligt när man hade häst och pulsa runt i nysnö, underbart att få fräsa iväg i lite lagom djup snö! Men ännu bättre var det en ljummen vårdag med en fågelkör i bakgrunden ;)
Bilder från förra vintern:

Jag och Wendel


Jag och Jason

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar