måndag 19 mars 2012

Jag vet inte det...

Vet knappt vad jag gjort idag... huvudet känns som smör. 
Skolan som vanligt, tyckte det mest var snurrigt idag. Huvudvärk som vägrade ge med sig gjorde det inte bättre i alla fall. Kan ärligt säga att jag inte vet riktigt vad jag fått gjort idag. Eller ja, lite har blivit gjort, lite matte, det var väl det som var som var nåt att hänga i granen. Försökte jobba lite i datasalen, men de datorerna är ren skit, det går inte att arbeta på dem. Får göra detta hemma istället.

Men när jag kom hem blev det mer gjort, röjde upp, dammsög, diskade och städade av toaletten. Och så var en elektriker förbi, och nu är äntligen fläkten i badrummet inkopplad! Gött!!  Pappa var här samtidigt som elektrikern, mysigt att få småprata med far sin! Och trots att det var lite liv här så vågade Sunny sig ner efter en stund, det går framåt med hennes blyghet!
Men efter att ha fått lite gjort så var jag tillbaka i samma sinnesstämning igen, helt väck. Jaja, ibland har man en sådan dag, i morgon tar jag nya tag, förhoppningsvis lite mer vaken än vad jag vart idag ;)

 En väldigt liten och söt Sunny!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar