torsdag 29 mars 2012

Stress är inte bra för hälsan :(

Sannerligen inte.
Just nu är min stressnivå ungefär på 150 på en skala på 1-100...
Så jag försöker nu ta en liten paus från detta och klottrar lite här. Dessvärre känns min stackars hjärna kokt så jag vet inte om det blir nåt vettigt här inte... I skolan kunde jag koppla av med, hör och häpna; matte. Det är konstigt nog det enda som fått mina nerver att lugna ner sig. Undrar hur det kommer sig? Jaja, det var ju bra ändå. 
Nu kan man undra varför denna stress?? Jo, i morgon är det inlämning av samhällsvetenskapliga uppsatsen (bara lite lätt hysterisk över den, betygen i samhällskursen hänger på denna) och på lördag är det återigen dax för högskoleprov. Jag har så enormt stora krav på mig själv, samtidigt som jag vet hur jag fungerar när det är prov, det blir svart. Så nu stressar jag för att jag kanske får en blackout också.
Just nu försöker jag bara varva ner, hitta spåret igen och hitta lugnet. Allt brukar ordna sig i sista änden. Bör göra det denna gången med. 
Nä, nu fortsätter jag med samhällen, tjing.


3 kommentarer:

  1. sv; ja tror det med, ser dock j*vligt dumt ut! ;)

    SvaraRadera
  2. var med i min frågestund! glöm inte att alla som frågar blir länkade!! :D

    SvaraRadera