söndag 4 mars 2012

Shoooopping!

Det var inte egentligen alls meningen, men det var svårt att låta bli ;)
Tanken var att jag skulle kolla efter gardiner och fönsterlampa till rummet, men det blev lite mer än så...
Men rätt nyttiga och bra-att-ha saker var det ändå, kan jag försvara mig med ;)
Passade på att ta en fika med, grymt gott med chai latte! 

Det blev en rätt lång dag, strosade runt och tog det lugnt.

Nu ikväll hade jag en träning för Alma och Klara, det var roligt! Väldigt längesedan nu! De var duktiga, både hästar och tjejer! Jag fick sitta upp en stund på Dolittle med, det är en riktigt kul häst att rida!

Nu är ju helgen slut, fort har det gått. Hoppas på att kommande skolvecka kommer att bli bättre än den som vart!!

 Jag och Dolittle i höstas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar