söndag 9 juni 2013

Åska!

Jomen, efter en rätt lång tid av sol och torka kom regnet idag, tillsammans med åskan. Jag har inget emot åskan, gillar att lyssna på den, bara de läskiga blixtrarna håller sig på avstånd ;)
Dock ställde åskan till med lite trassel, vi blev av med strömmen i delar av huset och vi letade trasiga proppar utan resultat. Nu vart det ju strömmen till kylskåp och värmepump och lite annat, så det var inte nåt som man bara lämnar... Men till slut hittade Christian en trasig propp ändå, fick bytt den så nu funkar allt igen.
Men när jag skulle diska sinade vattnet... Men där se ni, de fixade jag ;) Kom ihåg från en annan gång att strömbrytaren oförklarligen slått av, likaså denna gången. Fast nu måste det haft med åskan att göra.
Dock fungerar inte internätet. Det blir väl morgondagens bestyr. Det är inte hela grejen trots allt.
Så istället för att lägga tid på att surfa runt så ska jag fortsätta fixa med alla bilder som har blivit eftersatta de senaste månaderna, tiden har inte funnits till dom minsann, men nu så!! Det har hunnit bli ett gäng, så jag lär vara sysselsatt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar