söndag 16 juni 2013

Onätat än

Just så, här fungerar internet fortfarande inte, det vart modemet som slogs ut av åskan för en vecka sedan, så det blir lite mer bloggning från mobilen, tills ett nytt modem anländer.

Helgen har bestått av häst, så gott dom hela dagarna. Tävlingar på klubben har stått på schemat, och jag var veterinärassistent. Den posten jag gillar mest på en tävling (jaja, jag är nörd även in djursjukvård, inte bara människosjukvård ;) ). Gustaf var tävlingsveterinär dessa dagarna och flera roliga diskussioner blev det. Anna och Fluga var på besök idag, alltid lika kul att träffa dom!! De höll oss sällskap till regnet blrjade presentera sig så smått.
Lite har jag hunnit fota, men har bars hållt mig till hemmaryttarna denna helgen, lite lagom med foton att hå igenom då ;) Ebba var med med en lånad häst, Daydream, och gjorde en riktig kanonritt, så roligt att se!! Så fort internet är igång ska jag bjuda på några fina bilder :) Helgen har flutit på med få incidenter, dock en lite allvarligare, en avramling som förhoppningsvis gått bra.
Många mycket fina hästar och ponnyer har vart med tillsammans med duktiga ryttare.

Nu ska jag ladda över lite bilder till datorn, försöker vända på dygnet lite redan idag, i morgon kväll går jag på första natten av fem nästa vecka, hej och hå... Bara att ta, hoppas på det bästa :)

Trevlig ny vecka på er allihop :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar