söndag 23 juni 2013

Trögfattad! ;)

Inte går det in i mitt huvud att klockan är nio på kvällen nu, för jag gick ju upp nyss ju! Känns konstigt att dagen redan är slut, den var ju bara några timmar lång?? Utöver detta så är jag ovanligt långsamtänkande, antar att det blir så med nattjobb när man är ovan;) Aja, nu är jag ledig tre nätter i rad (heeelt underbart!) och jag ska ta tillvara på tiden på bästa sätt :) 
I morgon får jag röja upp och köra lite skräp, blivit en del emballagematerial efter spis, fläkt och diskmaskin, det tar plats, lika bra att bli av med det. Hästarna ska få mycket mer tid än vad de fått denna veckan, saknar dem, fast jag har vart och släppt ut dem på morgonen. Ska se över deras sommarbete, staket och så, dags att släppa över dom på det, låter sent för vissa kanske, men med känsliga hästar får man gå lite varsamt fram. Lite mer tid till att umgås med Christian och katterna med, saknar det med. 
Ja, ungefär såhär tänker jag lägga upp mina dagar, kul att veta va ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar