torsdag 12 juni 2014

Behöver rensas ur

Alltså, jag skulle vilja vränga lungorna ut och in, spola rent dem från allt äckligt fastsittande hostframkallande slem och vränga tillbaka dem igen och må bra. Hostar ju så jag inte vet vad emellanåt. Hade fått tillbaka rösten men nu ikväll efter att hostanfall from hell så låter jag som en kraxande kråka igen. Suck.
Jag är ledig imorgon med, tur det, hoppas på att blir lite bättre innan det är dags för jobb i helgen. 

Var i stallet igår och tog in hästarna, enda daggen jag vart hos dem denna veckan. Känns tomt, men förkylningen sätter lite stopp även där... Gah, vad trött jag blir!! Men men, det går över. Snart. Får göra det bästa av allt så länge. Mysa med alla katter, snacka med hönorna, och även göra annat smått och gott, sånt som jag annars är för rastlös för att göra ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar