fredag 6 juni 2014

Helg, älskade helg!!

Åh, ni anar inte hur välkommen just denna helgen är!!
Jag är så trött att jag är yr i huvudet, vet knappt vad jag själv heter... 
Så dessa två dagar är så otroligt välkomna, för jag behöver pausa lite och låta allt som jag läst mig i veckan sjunka in.
Bara denna vecka har jag fått testa på att gipsa händer, fot, armbåge, assisterat vid olika ingrepp så som tömning av varfylld armbåge och ihoplappning av rejäl sårskada, samt vart med när luxerade leder sätts på plats igen. Administrativt ingår med, och det är väl det som jag tycker är krångligast ;) Men det kommer det med.
Hur som helst, det är helt grymt att arbeta på en akutmottagning, och jag hoppas verkligen att jag kommer få se så mycket mer, och lära mig hur mycket som helst. Jag älskar det!! Nästan så att jag inte vill tillbaka till skolan i höst, jag vill stanna kvar, trivs redan så jättebra!! 
Men som sagt, nu tar jag helg, pausar lite grann!!

Typ så här trött är jag ;)

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du trivs så bra! Tur att du kom dit du ville oxå:) mycket lättare/roligare då:) kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det så, elva veckor kommer att gå fort minsann!! Kram!

      Radera