lördag 25 april 2015

Hopp och skutt!

Idag har Valle fått hoppa lite. Med betoning på lite, för högt var det inte ;) Kanske 50-60 cm. 
Och naturligtvis utan mig på ryggen, utan med mig hängandes i andra änden på snöret med kameran i ena näven. Att göra två saker på en och samma gång börjar jag få lite snits på ;) Kan väl säga att Valle är galet snäll att longera, lyssnar på minsta lilla, så det kändes inte direkt krångligt. Och kul tyckte han att det var!! Han riktigt lyste, och ville springa meeer!! Bilderna blev faktiskt inte så tokiga, trots att jag longerade samtidigt som jag fotade. Bilderna behöver bara beskäras lite, för att hinna med att zooma gick jag bet på ;) Ska se om jag inte får till att beskära bilderna till imorgon, tills dess bjuder jag på en bild i alla fall :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar