måndag 6 april 2015

Vilken helg!

Det är synd att säga att jag vart ledig, men lite påskfirande har hunnits med!
På påskafton vart det påskbrasa i vår ena hage, mycket ris som vart kvar efter avverkning och massor efter stormen som var i vintras. Och vi hade verkligen hur mysigt och kul som helst!! Igår var det en stund hos Christians föräldrar, på middag. En tur ut i skogen med hästarna, och vardagligt stallpyssel.
Annars har det vart plugg. Hela tiden. Jag är helt slut. 
Var eviga lediga stund har det vart ett jäkla läsande. Tyvärr känns det inte som det går in, utan jag läser det om och om igen... Så idag åkte jag till Göteborg efter att ha tagit ut hästarna och pluggade tillsammans med tre klasskompisar, att var några stycken som bara kan grotta ner sig i diskussioner gör att man fattar så mycket mer. 
Skulle behövt några veckor till av detta, men på fredag ska tentan skrivas, och tisdag, onsdag och torsdag har de lagt opponeringar, respondentskap och åhörarskap när det kommer till c-uppsatsen... Det där med planering har inte funkat under utbildningen någon gång, men nu är det sämre än någonsin.. tur man slipper stället snart... Så kvällarna kommer bestå av plugg, plugg och plugg. Allt annat får gå på halvfart, hästarna kommer få en rätt lugn vecka, dammråttorna kommer att få frodas, tvätthögen växa... Så, strax ska jag sova, för jag är verkligen helt slut. 

Vår fina påskbrasa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar