tisdag 28 april 2015

Utmattad...

Man är verkligen inte van vid att gå på ett schema igen... med allt vi gjort i skolan sedan ett år tillbaka har vi kunnat styra upplägget på dagar och veckor rätt mycket själva.  Och det är ju inte riktigt så att man valt att gå upp kvart över fem på mornarna... I alla fall inte när man slutat vid halv tio på kvällen... Denna veckan går jag bara dagtid, fem dagar bara upp vid kvart över fem... urk, värsta typen av schema jag vet. Hatar mån-fre 8-17... Dock lite andra tider, men samma princip liksom. Det värsta är att jobba så... nä skiftjobb är min melodi. Tur att det är så denna veckan, sen framöver blir det lite varierat i alla fall. Bara tre dagar kvar denna veckan, åh gudars, vad jag avskyr enbart dagtid... ska bara duscha nu (när duschen blir ledig), sen ska jag sova. Om jag ska funka lite imorgon får det bli så. Suuuuck... God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar