måndag 13 april 2015

Naprapat

Imorgon ska jag göra mitt första besök hos en naprapat, dels för knäna, men även för ryggen.
Jag har ju lyckats med att dra upp min gamla skada i knät igen, och har dessutom spätt på det hela genom att ha sabbat det andra knät lite med efter att ha åkt på knäna nerför källartrappan och  med det hela knät först rätt in i betongväggen... suck. Ibland är jag lite för klumpig för mitt eget bästa... 
Ryggen har jag ju alltid känt av efter många ofrivilliga avsittningar från hästar, och den behöver nu ses över, speciellt eftersom vi kommit igång med ridningen, då vill jag inte vara den som stör Valle med att vara stel och sned!! Så ja, nu ger vi naprapaten en chans till att se om hon kan få nån ordning på detta! I övrigt väntar jag på att det ska bli den 30: april, för då ska det bli en vända till artroteamet på Mölndals sjukhus, helt enkelt för en uppföljning av knät sen i somras, Vi får väl se vad läkaren säger där och då! Blir nog bra! Tills dess tänker jag köra på som vanligt och enligt plan, att stärka knät mer, och inte tro annat än att det kommer att bli helt bra, inte tänker jag låta det hindra mig från att göra det jag vill och jobba med det jag tänkt!! Vägrar!!

Ehm.. ja.. många turer har det vart som satt sina spår ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar