fredag 30 juli 2010

Tre Glada Tjejer!!

Igår fick mina tre töser ett klätterträd! Mycket uppskattat! Det var ett väldans klängande där igår, idag satt de där och myste för fullt när jag kom och hälsade på!


Doris, Beata och Lill-Sivert på plats i trädet!


Mina gostjejer!


Superpraktiskt, här kan man ju sitta och reta Pontus utan att han når upp! ;)


Lill-Sivert


Doris


Min älskade mamma med axelkatten Beata :)

Efter besöket hos föräldrar, hund och katter hade jag en träning för söta Ebba med sin ponny Spice. De är så duktiga! (även jag fick rida lite, och ja, jag kommer att ha träningsvärk i morgon ;))


Ebba och Spice

I morgon bär det av till Kolmården för mig och Christian, tillsammans med hans syster, hennes sambo och deras dotter. Det ska bli jättekul! Där har jag aldrig varit innan. Hoppas på att det blir hyggligt väder, dessa senaste dagarna kan man inte påstå annat att de varit något för blöta...

Ha en bra helg allihop, kram!!

1 kommentar:

  1. Tusen tack för idag. Hoppas ni har superkul på kolmården. Stor kram från hela familjen Jobertson =DD

    SvaraRadera