fredag 2 juli 2010

Inget Godis!!

Insåg idag när jag var i affären att jag inte ätit godis sedan april förra året! Inget smågodis, ingen choklad! Lite stolt är jag allt över mig själv :)
När längtan har varit alldeles för stor har jag dock unnat mig lite mörk choklad, tyckte inte om den innan när jag åt annat godis, men så fort jag slutade äta allt det söta så blev den riktigt god!
Men dessvärre har jag fått en ny last; honungsrostade jordnötter... Tack för det du, Susanne... För att låta bli att äta det för mycket så är det bara att låta bli att köpa det, tur att man inte bor särskilt nära centrum ;) Inte bara ut och köpa när längtan blir för stor!

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som inte äter godis!
    Jag är helt galen i godis:) Men jag håller mig iallafall till helgen.

    SvaraRadera
  2. Hihi, galen i godis har jag med vart, kunde inte hålla mig till helgerna dock ;) Det var ju omöjligt!

    SvaraRadera