fredag 31 maj 2013

Firar sommarlov ;)

Slog till på stort och åkte till Ullared med mamma, kanonbra sätt att fira att det är sommarlov eller hur :) 
Hade presentkort som skulle sättas spratt på, himlans bra :)
Kom hem med en hel del, väldigt nöjd. 
Fast det roligaste var nog att vi sprang på min moster, min kusin och min kusins sambo och hennes mamma  där! Träffar dem sällan, så det var väldigt kul!! Och oväntat :) Det blev både en fika tillsammans och middag innan hemgång. 

Nu har jag precis landat i soffan, känner mig som en säck potatis ;) Har hunnit med stallet efter jag kom hem, och diska, städa toaletten, dammsuga och ta hand om allt som kommit tillbaka från tvätt idag, som brandsanering tagit hand om, som gardiner, dukar, kläder och mattor. Hur skönt som helst att ha mattorna på plats igen!! Känns mer hemma igen nu. Bara spisen och fläkten kvar nu då :)

I morgon väntar en dag av göra-vad-som-faller-mig-in. Saker som jag inte hunnit med, som till exempel ta en vända till ridskolan och kolla på tävlingarna en stund. Om det är det jag känner för. Vi får se helt enkelt, det ska bli en återhämtningsdag, definitivt!!


2 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig och lyckad heldag i Ullared. Nu är alla prylar på sin plats. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma!!
      Ja, skönt!! Kram <3

      Radera