onsdag 29 maj 2013

Herregud, vilket snurr det är i huvudet på mig!!!

Jösses, i morgon är terminens sista tenta, och jag har mer ångest än vanligt. Fast ångest på ett annat sätt, det finns värre saker att oroa sig för än tentor, det har jag fatt en insikt om efter det brann, och ångesten jag har nu är väl egentligen att jag bara vill ha längre tid på mig, för jag har inte hunnit med att läsa in allt. Oron för att inte klara den finns väl, men samtidigt ser jag istället det som att det finns tre chanser till efter denna, och kag kommer att lära mig med om det blir omtenta, vilket i sig är BRA. Jag vill kunna ju!! Det är 67 sjukdomar med diagnoser, symptom och tecken, riskfaktorer och förebyggande åtgärder, patofysiologier ("läran bakom sjukdomen"), behandlingsmetoder, läkemedelsbehandlingar och biverkningar till dessa vi ska kunna.Kan lova att jag nörd-läst idag!!
Så tja, om det inte går väl i morgon, fine, jag gör om den i augusti! Då blir det nog bra!!
 Den som är sugen får gärna hålla en tumme i morgon eftermiddag :)


6 kommentarer:

  1. Det fixar sej imorron, ska tänka på dej och hålla bägge tummarna KRAM

    SvaraRadera
  2. Vi håller tummar & tassar här:) det fixar du!

    SvaraRadera
  3. Hej! Såg att du kommentera på Elins blogg att du/någon i ditt stall hade ett sadelskåp till salu för 500kr. Vet du om Elin var intresserad av det? Om inte Elin vill köpa det så kanske jag är intresserad. I så fall skulle det vara toppen om du kunde mejla bilder på det till mig. nadja@kenfix.se
    MVH
    Nadja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Inte hört nåt från henne så jag mailar över lite bilder till dig när jag tagit ikväll :)

      Radera