onsdag 22 maj 2013

Ni kommer inte tro det!!

Jag kan inte tro det.
Faktiskt inte!! Men det är så!!
Faktiskt.
Vad för nåt då?? 
Ni minns min ångest över läkemedelsberäkningstentan som jag hade va? Den som jag trots allt var nöjd med när jag kom därifrån, men att jag inte bara kunde ha ett fel (japp, bara ett fel tillåts) utan fler. Även om den känslan fanns var jag nöjd, för innan jag satte mig och verkligen började plugga detta kunde jag ingenting, verkligen ingenting. 
Men. Nu kommer det:
JAG ÄR GODKÄND PÅ TENTAN!!!!!!!!
Kan inte fatta det!!! Heeeelt otroligt. Jag klarade det!!!
Kan inte fatta att jag bara har ett fel!! Om jag nu ens har det, för jag har inte sett tentan än, bara fått resultatet. Men det hade vart för bra, jag är godkänd, och att jag skulle ha full pott, det hade vart för bra!!
Tänker leva på detta ett tag nu kan jag lova, ska fira ordentligt nu ikväll, har köpt mig en burk med Ben & Jerrys glass, som jag nu ska smaska i mig samtidigt som jag tittar på sista avsnittet av Greys Anatomy :)


4 kommentarer:

  1. Åh!! Grattis:) Du kommer bli en bra sjuksköterska!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta!!! Ja, vi får hoppas på det :)

      Radera
  2. Grymt!! Och jag blev befordrad idag ;) typ 5 % av min tjänst erhåller jag nu titeln "expert" höhö! De går bra nu!

    SvaraRadera