torsdag 27 november 2014

Jag fuskade ;)


Allt är klart, nu kan juletiden och förhoppningsvis julefriden komma :)
Kände inte alls för att vänta tills imorgon med att plocka fram ljusstakarna och stjärnorna, mest för att jag ville slippa imorgon ;)
Så ja, idag har jag städat av, fixat och pysslat, och nu har julen flyttat in här. Skönt!! 

Kanske var en revansch från gårdagen då jag fick ett blixtmigränanfall när jag var i stallet, och däckade mig i timmar. Dock gjorde det mig helt slut även idag, men ingen migrän i alla fall, bara "vanlig" huvudvärk. Det är väck med nu, väldigt skönt.  
det händer grejer här på gården nu med, skelettet som står härute (garaget) har börjat få tak, och imorgon, eller på lördag bör det vara klart. Sen är det bara (typ bara) väggarna kvar! Det går undan!!


4 kommentarer:

  1. Skönt att vara färdig. Jag ska göra adventsfint imorgon:)

    SvaraRadera
  2. Åhh va härligt! Hoppas det lugnar ner sig för er så ni hinner njuta av alltsamman. Önskar er en härlig katt-helg och självklart myysig första advent! Kram, Pennys matte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så skönt!
      Det är ganska lugnt just nu, vi väntar med Sunnys operation, och jobbar på att ha en vardaglig känsla här igen! Bara till att hoppas på att den håller i sig...
      Jag önskar detsamma till dig och resten av gänget!! Kramar på er <3

      Radera