lördag 15 november 2014

Jag ska äntligen få jobba!!

Äntligen!!

Efter allt som vart har jag varken orkat eller hunnit att gå in och ta extrapass på  jobbet, alltså på akuten på Mölndal. 
Men ikväll ska jag allt arbeta!! 

Det är nästan så att det är lite läskigt ;) Det var ju så längesedan... Men vad fasen, jag har ju de grymmaste arbetskamraterna man kan ha, så det ska inte bli några problem!!
Nu när jag fick frågan om att jobba ikväll kände jag hur mycket jag längtat efter det, och nu när det mesta har lagt sig fanns det ingen anledning till att backa, utan bara att tacka ja och leta fram mina grejer som ska med, och vänta på att tiden ska gå :) 
Det blir stallet först nu på fm, lite ridning står på schemat, tur jag har lite att pyssla med så tiden går ;)
Hehe, tänk att man kan längta till ett jobb, det kunde jag inte tro för några år sedan ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar