tisdag 17 mars 2015

Längtar mer än någonsin nu...

Vill bara bli klar med det sista och få börja jobba på riktigt. Jag är så in i märgen trött på allt plugg just nu, det känns ju inte ens relevant. 
Känner mig bara trött och sliten nu, och vill bara slippa skit med uppsatser och trams. 
Mailade till min blivande chef ikväll, för att få in de arbetsgivarintyg jag fått in, tyvärr bara från ett korrekt, men i alla fall nåt. har ringt och tjatat och tjatat, men det är tydligen väldigt svårt.. Men nu vill jag ha avtalet satt, och det jag fått tag på får var räcka då för att få så rätt lön som möjligt. Hoppas det räcker. Det gör det väl egentligen, bara det att ju mer jag kan styrka att jag har erfarenhet bakom mig desto större chans är det att få upp lönen. Men men. Nu har jag slitit hår över detta i ett par månader. Nu får det vara bra. Typ. Nu vill jag ha mitt avtal. Jobbet har jag fått, det finns ett muntligt avtal på det, och min blivande chef har ringt med jämna mellanrum för att se så jag inte ångrat mig. Skönt att de kollar läget i alla fall!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar