tisdag 31 mars 2015

Overload

Hjärnan går i högvarv.
Sitter och går igenom uppsatsen vi ska opponera på, skapar mig en överblick, så jag sen kan gå in djupare och se enligt vissa mallar hur den är upplagd och vad som är bra och vad som skulle behöva ses över lite. Uppsatsen i sig är bra, och intressant, men jag är less på allt sånt här nu. Speciellt när vi samtidigt ska läsa till tentan vi har på fredag nästa vecka. Oxh när jag läser till den inser jag hur lite jag kan, måste läsa till den med, men opponeringen är på onsdag, och responderingen på vår uppsats är på tisdag..... ARGH!!!! Jag har inte tiiiid med detta, måste läsa till tentan!!!! Minst sagt overload i skallen nu, blir knäpp, vill inte göra om nåt av det, men för fasen, det går inte läsa in två saker samtidigt!!! Och när vi påpekar att de lagt upp det rent ut sagt idiotiskt blir svaret att de kunde inte göra så mycket åt det... NÄHÄ, varför inte lägga denna skiten veckan efter, för då har vi ju inget!!!!! GAAAAAH!!!!! Satan i gatan vad jag längtar tills jag slipper Göteborgs Universitet, Sämre vet i sjutton om det kan bli!!!
Jag och mitt pissigt dåliga humör återgår till att läsa nu. Over and out.

Ja, men typ såhär... Descarada i sina glans dagar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar