fredag 23 september 2011

Feber. Skit också.

Jaja, det är väl bara att ta. Inte mycket mer än så. Hostat under dagen som en tok, men nu framåt kvällen verkar det lugnat sig lite med det. Skönt.
Blev hemma från jobbet, inte bra, det hade jag inte råd med alls... Suck. Blir till att snåla ordentligt med pengarna de närmaste månaderna.
Håller tummarna på att febern ger med sig tills i morgon, så jag har ett par dagar som känns ok innan det är jobb på måndag igen.

Kände mig ganska okej igår kväll, så jag tog mig upp på hästryggen, och jag kan erkänna att det inte gick nåt vidare. Orkade inte ta igenom vad jag ville, och Ville-plutt tog den chansen att slippa väl ;) Visst, han jobbade med bakben och rygg, och var stadig, men det där finstilta hade vi inte med i går för fem öre... Men vad kan man begära, får bli frisk till nästa vecka och ta igen det då.
Dock fanns det saker där som jag känner inte hade med att jag var risig att göra, Ville kändes stel i sidorna och tung i handen, vilket han hade tendens till förra veckan med, det har jag inte upplevt hos honom någon gång innan. Är van vid att han "lyfter sig själv" men lite vägvisning, har inte behövt bära runt honom förut. Det var väl det jag jobbade med igår, att få honom att släppa i handen. Blev väl inte bra, men något bättre mot slutet. Eftersom jag inte orkade trycka på och göra så mycket annat än att skritta och trava lite, så hade jag inte mycket att hämta, får hoppas att det släpper nästa vecka.

Ja, nu blir det mer soffläge för mig, och inget mer. Kanske lite mer surfande här, har rätt tråkigt. Ska nog ta och kolla in lite objektiv, har riktat in mig på ett, är rätt säker på att det blir ett sådant. Längtar till att åka till Scandinavan Photo (presentkort där!) för att få klämma, känna och testa lite :) Kanske söndag om jag är på benen så jag orkar! Hoppas!!


Jag och Bolero i somras, fina killen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar