lördag 24 september 2011

Så mycket bättre!!

Ja idag är kroppen gladare, och jag med! Ingen feber i natt eller nu under dagen, riktigt skönt!
Har mest ägnat min tid nu på morgonen i soffan och gjort inget, men börjar nu bli vansinnigt rastlös -ett bra tecken på tillfrisknande hos mig ;) Visserligen hostar jag upp gröna små marsmän, men vad sjutton, det är väl bättre än att de fastnar nere i halsen, som de gjort hittills.

Tänkte lufta mig lite under dagen, kanske pyser upp till ridskolan och tittar på hoppclearrounden i em, bara tolv starter, så vad kan det ta? Halvtimme-40 minuter? Lite lagom start sådär.

Hade ju lite plan på att åka till Scandinavan Photo i morgon om jag orkade, men det blir inget med det, de hade inte söndagsöppet ;) Sparar detta roliga till en annan dag då... men den som väntar på nåt gott väntar ju aldrig för länge heter det ju!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar