onsdag 28 september 2011

Ny kompis i kameraväskan!!

Eller egentligen två om jag ska vara riktigt ärlig :)
Den ena är ett 70-300 objektiv, den andra är ett polarisationsfilter.
Har suktat länge efter detta och med hjälp av presentkorten jag fick när jag fyllde år kunde jag äntligen köpa det!
Kom hem ganska sent, så pass att det börjat skymma en hel del, men kunde inte motstå frestelsen att gå ut och testa det! Pol.filtret får jag testa när det är lite ljusare ute ;)
Fick ploppa upp blixten, så pass mörkt var det, och blixten är inte en av mina favoritprylar (brukar tycka bilderna blir rätt tråkiga och platta med blixt, men jag måste säga att jag nog tycker att det blev rätt ok ändå idag).
Kan säga så mycket som att jag än så länge är vääldigt nöjd med mitt nya objektiv! Tycker bilderna det levererade under dessa ljusförhållanderna var riktigt bra.
Hoppas på fint väder i morgon, måste testa lite till!! Och så ska pol.filtret på snart med, vill testa det med!!

Laddade upp några bilder från kvällen, helt original :)























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar