lördag 3 september 2011

Kattutställning idag!

Idag har jag vart med Anna och Penny på utställning i Göteborg, riktigt kul!
Jag hoppade runt där så gott jag kunde och kollade på alla fina katter :)
Jill med sina tjejer var där, alltid kul att träffa de tre!! Gosat ordentligt med Flyan och Mooni, goskissar! Jossan var där med, Poker och Atti hade hon med sig, första gången jag träffade Atti, så fin!!
Det gick bra för alla, Penny fick sitt cert, även Flyan och Mooni, plus att Mooni var uppe i panelen (chans till BIS) men blev slagen där av en annan fin kisse.
Det blev en lång, men lyckad dag, tack Anna för att jag fick åka med!
Nu är jag redigt trött, jag tror att det blir att kolla på film. Bilderna från dagen laddar jag över till datorn i morgon, och lägger upp lite bilder här med då!

Ha en go kväll!!


Bild från förra året i Borås, när Sunny var med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar