torsdag 15 september 2011

Två utbytt mot tre!

Ja, idag har jag ju då lämnat 20-års tiden bakom mig och trätt in i 30-års åldern :)
Har hunnit få frågan några gånger redan om hur detta känns, och svaret har blivit att det känns precis som igår ;)
Har verkligen tagit fasta på att det är min födelsedag och har inte gjort ett smack, riktigt gott! Tog en skön sovmorgon, och har bara latat mig hela dagen, fotat lite och myst med katterna. Kalas blir det på lördag, så känner ingen stress för det (än i alla fall, hihi!). Min mamma kom förbi en sväng tillsammans med Pontus, fick ett presentkort i en klädbutik! Tack så jättemycket!! Passade på att fota Pontus med och detta blev resultatet...

Detta är verkligen en jycken som inte är noga med att ha någon tass på backen, ju mer han flyger runt, desto bättre tycker han livet är ;)

Om nån timme eller så är det dags att pysa iväg upp till ridskolan, nu äntligen ska här ridas!! Har visserligen fuskat lite i veckan och ridit ponny en liten stund, men nu ska hjälmen tryckas på huvudet för att det nu minsann ska ridas lektion, ska bli sååå kul!!

Haha, bjuder på denna ;) Glad är jag i alla fall!


Ska rida Ville, det är hela tre veckor sedan nu!! Otroligt vad tiden går fort...
Tror allt att jag tar med mig lite fika upp med, fyller man år så gör man!!

Ha nu en underbar fortsatt dag alla där ute, för det tänker jag ha!
Kramar från den nyblivna tanten ;)

5 kommentarer:

  1. Kul att du kan rida nu igen, födelsedag och allt. Om du är tant nu, vad är då jag??;)
    /E

    SvaraRadera
  2. Grattis! Vad kul att börja rida igen!!

    SvaraRadera
  3. Haha, ja du, det kan man fråga sig ;) Sällar dig allt till tant-skaran, för visst är det så att man är det resten av livet nu då ;)
    Helt underbart att vara tillbaka på hästryggen, att man kan längta efter något!

    Jill: TACK!! Ja det är underbart!!

    SvaraRadera