lördag 10 september 2011

Surt, sa Sunny!

Ja, hon var mindre road av vad ett av mina påhitt idag innebar :)

Började dagen med att åka iväg till Borås, det blev ett gäng timmar där med mamma och pappa. Tycker vi hade himlans trevligt! Passade på att köpa lite grejer till kalaset nästa vecka, och så hittade jag en väldigt praktisk papperskorg, den fick följa med hem. Egentligen inget speciellt med den, mer än att den har lock ;)
Fick för ett tag sedan skaffa en sådan till Christians rum, allt som fanns i den papperskorgen brukade finnas lite varstans i huset vid obevakade tillfällen ;) Sunny äro den skyldiga... För något hon tycker om är att gå och bära omkring på skräp, oavsett vad det är, allt från kuvert som är större än henne själv, till ynkliga små papperstussar ;) Det tog ett tag efter locket kom på den papperskorgen tills hon hittade den på toaletten... Och den är ju mindre rolig att ha utspridd på golvet ;)
Men idag så hittade jag den perfekta papperskorgen, och Sunny har gått omkring och surat här i kväll ;) Och letat efter något nytt att släpa omkring på, haha, sötnosen! Hon kom bärandes på en bit kartong för en stund sedan, så nöjd med detta:)

En annan sak är att jag idag ställde undan kryckorna, tröttnat bra på dom nu. Haltar och foten är öm, men inte värre än att jag kan ta mig fram utan problem. Eller ja, det går ju inte så fort ;) Nu så här ikväll är fossingen rätt missnöjd med dagen, öm och stel, men vad sjutton, det ger väl sig!



Gos-Sunny, älskar att ligga i knät och bli kliad, här tar hon en paus från skräpet ;)

3 kommentarer:

  1. Sur är rätta ordet på det utseendet! :)
    hahaha

    SvaraRadera
  2. Ja, hon ser riktigt sur ut:) Stackare, har matte tagit bort det roliga som du hade så kul med!! Inte snällt.

    SvaraRadera
  3. Haha, ja ibland är matte bara sååå tråkig ;) Kan dock meddela att surfia har släppt det mesta idag, slängde till henne några skrammelbollar, så var hon så nöjd så!

    SvaraRadera