torsdag 22 september 2011

Risig? Nej då.

Eller ja, jag är nog risigare än vad jag vill erkänna...
Näsan rinner som en kran och det är helt tjockt och bubbligt i luftrören.
Men vad sjutton, jag tänker inte ge mig, jag vill rida ikväll, och i morgon till jobbet. Om det går...
Får väl se. Hoppas på att detta släpper nu, känns som att lite rörelse kan få kroppen att komma igång igen, kan säkert få loss lite skit om man blir lite omskakad en stund ;) Är inte helt däckad, så ikväll får det nog bli hästryggen, även om det blir rätt lugnt. Man kan ju faktiskt skrittjobba massor, behöver ju inte köra något konditionspass på något sätt.
Var ute för en stund sedan och plockade upp lite morötter, tänkte ta med lite till stallet, men har redan hunnit äta upp ett gäng ;) Får väl ta upp några till :)

Nä, nu har jag en väldig längtan efter en glass, tur att det finns en drös av den varan nere i frysen! En sandwich får det nog bli idag :)
Tjing!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar