måndag 17 februari 2014

Eeh...??

Hur bra går det för mig liksom??

Överlycklig kunde jag säga till mina klasskompisar när vi hade processorienterad handledning i eftermiddag att jag minsann var klar med det vi skulle göra i samband med denna praktiken!! 
Men så grusad min lycka blev... när de säger, va, är du färdig med båda?? 

BÅDA??? 
Vaddå båda?? 
Jomen visst, jag hade missat en uppgift. Suck. Jag som var tvärsäker på att jag läst allt vi skulle göra, men icke. En satans uppgift hade jag missat. Blir så trött. Den måste tas tag i omedelbart i morgon, jag kan inte göra så mycket ikväll, måste ha info från min handledare. Suck igen.
Så byebye tentapluggtid i veckan, och ta och glöm att göra annat i helgen, för det måste bli tentaplugg då, förutom hönshämtning och stallet då. 
Suck en tredje gång. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar