lördag 8 februari 2014

Visst är det bra att ha planer.

Men det är ju långt ifrån alla planer som går i lås... Planen för denna helgen vart ju stall och plugg. Mycket plugg. Vad blev det idag? Inget plugg... Suck... Men som sagt, ibland ändras planerna hastigt och större delen av dagen har ägnats åt att fixa i ordning inför morgondagen, vilken kommer att bli väldigt rolig!! Fått hjälp av Susanne att samordna en hel del och det har fixats i ladan med mycket. I eftermiddags var jag i stallet, och var inte hemma förrän vid sju. Var ute och gick med en överladdad Descarada, mitt tålamod prövades ordentligt idag, tillslut bytte vi hästar och jag gick med Minerva, bara för att få en lugn stund. Väldigt skönt. Nya tag imorgon!
Jag håller er på halster tills i morgon vad det roliga gäller, men lovar att när allt landat så kommer det uppdatering och bilder :)
Men plugget måste in emellan det roliga som kommer, har inget val. Stallet tar vi på morgonen, rätt gött att komma ut och röra på sig tidigt! Men som sagt, så fort jag kommer innanför dörrarna så är det skolarbete som gäller. Hade gärna vart klar med det, men nu är jag inte det, och om jag gör det i morgon behöver jag inte ägna nätterna åt det i veckan... Såå, bara till att bita ihop!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar