fredag 14 februari 2014

Nu är det...


...helg!!
Tack gode gud för det, jag är så vansinnigt trött!!

I morgon är det sovmorgon, ska bara upp och tända hos hönsen, sedan blir det nog sova en stund till. lite ska fixas här hemma. Hönorna ska sedan få gå ut och vänja in sig på våra marker, och sedan mitt på dagen blir det stallet, vi ska gå med hästarna till ridskolan, alla tre ska med, Anna kommer med och går med med Svennis :) Det är så kul att komma ut allihop!! Nu har dessutom Descarada och Minerva lugnat ner sig betydligt när det kommer till att uppföra sig på promenader, vilket gör det hela ännu roligare :)
Och när jag är hemma sedan är det plugg som gäller, inget mer med det, Det blir det tråkiga imorgon... men men, måste bli klar. För på söndag måste jag plugga på tentan. Som sagt, jag längtar tills jag är klar med skolan...!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar