lördag 20 december 2014

Allt är över nu... :(

Det som inte får hända har hänt. 
Min älskade fina Descarada har lämnat oss. 

Efter allt som varit kan man väl se det som en liten lättnad, men det var nåt av det värsta jag vart tvungen att vara med om. Det är detta som allt det senaste handlat om, det som jag inte velat sätta ord på, men som var ofrånkomligt.

Allt som hänt orkar jag inte dra nu, men kan säga att det som var det som gjorde att vi var tvungna att ta ett beslut var cancer. Den började ta över hennes kropp. 


Och idag, så fick hon somna in, jag var med henne till det sista, Gunilla var med jämte och Gustaf hjälpte henne över.


Sov gott min fina, älskade vän, du kommer att vara otroligt saknad, men du kommer leva vidare i våra hjärtan. 
Älskade Descarada


4 kommentarer:

  1. Så otroligt tråkigt!!😢😢
    Kram💜💜

    SvaraRadera
  2. Nej vad hemskt, jag blir så ledsen för din skull.

    SvaraRadera
  3. Åhh vännen! Jag känner med dig.. Att släppa någon fri är aldrig lätt.. Men hon kommer vaka över er och vänta bortom regnbågen.. Hon lämnar er aldrig.. Tröstkramar, Pennys matte

    SvaraRadera
  4. Tack, vad fina ni är <3
    Detta är det svåraste när man har djur...
    Massor med kramar till er <3

    SvaraRadera