måndag 1 december 2014

Ambulaaaans!!!

Just det, ambulans. 
Under julen har vi praktik, och jag ska vara på ambulansen!! Det är tyvärr bara 7 pass (haha, jag hade gärna kunnat ta pass varje dag under hela julen ;) ), men ändå, jag ska vara på ambulansen!!
Glad Glad Glad!!!
Endast 4 stycken i hela klassen kunde få ambulansplacering, jag vart en av dom :D
Tjohej, detta kommer bli den bästa julen på länge!!!

Jag är placerad på ambulansenheten SÄS, alltså i Borås. De hade inga placeringar alls i Göteborg, men det gör inget. Jag kommer att utgå från Skene. Det kommer att bli hur bra som helst!!
Åh, jag längtar, det ska bli så kul! Kan väl enkelt beskriva min känsla och förväntan så här; som ett barn på julafton ;)

Längtar till jag får hoppa i de gröna kläderna igen!!






4 kommentarer:

  1. Åh, vilka underbara nyheter!! Vi är riktigt glada för din skull :D Kramar och Nosbuffar, Pennys matte

    SvaraRadera
  2. Tack, vad ni är gulliga!!
    Det ska bli så kul, vill nuuu!! Kramisar på er!!

    SvaraRadera