tisdag 2 december 2014

Gästspelat


Hoppade in och tog lite stalltjänst på ridskolan idag, några timmar i morse. 
Det var allt bra längesedan jag jobbade i stall, herrejösses, det gjorde jag ju i gymnasiet, det är 15 år sedan!! Jösses, då kände jag mig gammal igen ;) Jobbade ju visserligen i två omgångar som ridinstruktör under åren som gått, men inte ren stalltjänst, bara enstaka dagar då och då.
Och även om jag helt har ändrat riktigt i karriären så måste jag erkänna att det var såpass mysigt att jag inser att jag saknat det lite. Hästarna är så härliga!!

Imorgon blir det tillbaka till skolbänken igen, seminariearbete som ska slutföras och nästa seminarium ska förberedas. Ett examinationsarbete ska göras under veckan med, längtar inte direkt... Det ska vara klart nästa vecka. Skönt dock att bli av med det. Bara att köra på med andra ord!!

Fina Yellow, han står fortfarande kvar på ridskolan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar