måndag 15 december 2014

När frustrationen bara byggs på och byggs på...

Att gå i ovisshet är, beroende på vad det är, fruktansvärt.
Det kramar liksom all energi ur en, åtminstone när det kommer till något som inte är bra. Är det nåt bra kan man ju i alla fall leva på att det ska bli nåt kul av det, men just nu vet vi inte om det finns något ljust i vad som kommer att komma. Alls. Förhoppningsvis vet vi i veckan. Håll tummarna på det. Och håll tu,,arma för att det inte är så illa vi befarar. För nu känner jag mig totalt dränerad på allt vad ork heter. Det är bara fasaden som håller god min nu. Det innanför är ras. Måste få veta. Oavsett om det är ett obekvämt besked eller inte. 



2 kommentarer:

  1. Fyy va jobbigt! Jag känner med er och vi håller alla tassar och tummar hårt för att det ska ljusna för er. Tro mig, när jag säger att jag förstår hur det kan kännas.. Ni förtjänar bättre! Kram och styrka från oss allihop! //Pennys matte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack sötnosar <3
      Ja, det är skit när det håller på såhär... Kramar och styrka till er med <3

      Radera