söndag 3 mars 2013

Kattflickorna på promenad :)

I den underbara vårsolen idag fick Beata och Doris ta sig en premiärpromenix för året!! Det har ju vart så kallt att de inte velat gå ut, men idag tyckte jag att de inte hade några undanflykter, så sele på (och tröja på Beata, hon är en frusen kisse ;) ) så gick vi ut en stund. Sunny slapp, hon vill fortfarande inte gå ut och gå, ska fortsätta jobba med detta i år. Ett steg i taget!

Tjejerna tyckte det var helt underbart och det talade de om med höga röster ;) Det blåste lite så tillslut stannade de till vid ladan där solen ligger på på eftermiddagarna och bara njöt av att få vara ute och sola i friska luften. Jag satte mig på trappkanten och Beata intog bästaplatsen -på mina axlar. Ett stopp blev det i deras bur med, de ville klättra lite på hyllorna.

Helt underbart att de äntligen är ute i friska luften igen. Och de är så lyckliga för det!! Hoppas vädret håller i sig nu och inte så många bakslag kommer innan våren är här på allvar, så att de kan vara ute och gå så mycket som möjligt!!

Det blev inga foton från dagens, men bjuder på några från förra året och förrförra :)
  

Klart att Sunny får vara med på ett hörn, trots att hon inte var med ute idag :)



2 kommentarer:

  1. Vad härligt!!
    Mina njöt av morgonsolen på balkongen i morse:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag såg de korten, så härligt de såg ut att ha!!

      Radera