onsdag 20 mars 2013

Trött som en bäver...!!

Jösses, jag är overkligt trött efter dessa tre första dagarna! Igår hade jag kvällspasset, och var hemma vid halv elva, och idag började jag kvart i sju så jag gick upp tio över fem... Förutom att jag inte är van vid dessa tider längre så är det sååå mycket som ska tas in!! 
Men det är verkligen hur roligt som helst. Och jag har den bästa handledaren. Jag LÄR mig verkligen. Känns grymt!! Jag har till och med fått gå lite själv idag till vissa patienter och administrera läkemedel, så jag antar att jag går att lita på ;)
I morgon är jag ledig, för att sedan går fredag, lördag och söndag, alltså 6 dagar denna veckan, men jag skulle lätt kunna tänka mig att åka dit och vara där i morgon med. Men det är nog bra med en vilodag så att allt ska få chansen att sjunka in ;)
Dock står det shopping på schemat i morgon, inget val, för mina enda par jeans gick sönder i måndags, så nu går jag runt i mysbrallor 24/7... gött, men inte helt ok. Kunder dock inte kommit olägligare, rätt pank som det är... Men men... 
Jag ska på ett möte med på äldreboendet i Bollebygd, med chefen där, angående jobb i sommar. Det är väl ungefär så som min dag kommer att se ut i morgon. varför vila när man är ledig?? Det är väl onödigt ;)


2 kommentarer:

  1. Vad kul att du trivs:)! Skulle varit olidligt annars!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är skönt! Det är lite så att jag inte vill att denna praktiken ska ta slut :)

      Radera