fredag 8 mars 2013

YES!! Det är HELG!!!

Kan säga att jag sällan vart så glad som jag är idag över att det är fredag eftermiddag.
Jösses, vilken vecka det vart, och veckan innan denna har vart rätt galen den med. 

NU ska jag vara leeeedig!! Lite plugg ska jag klämma in men annat ska få lov att gå före så som tvätta bilen, hästarna, pyssel hemma, städa bilen, lata mig, käka godis, kanske plantera om en blomma eller två, se om det går att börja vår städa lite i trädgården och en hel del annat som är måste-göra.... Men hallå, med denna listan skulle jag behöva en vecka ledig, inte bara två dagar!!!

Aja, jag tänker ta dessa två dagar precis som de kommer, och förhoppningsvis få nåt vettigt gjort ;) Men det får bli det det blir, vi får se, tänker inte stressa ;) Men av alla tråkiga saker jag har att göra så står bilvård högst på listan, den stackars dammråttan jag har till bil behöver omvårdnad... skäms för den...

Så är det!! Hoppas alla får en fin helg, och håll tummarna för fortsatt fint vårväder!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar