fredag 15 mars 2013

Ojoj, vad göra med all tid??

Blev himlans glad idag ska ni veta!
Inte för att jag fick en massa tid som rubriken kan antyda, men lite i alla fall, och vad det beror på är omtentan som äger rum i morgon.
FÖR JAG BEHÖVER INTE GÖRA DEN!! :) :)

Oh, så glad!! Omtentor är ju inte det roligaste man kan göra och när jag ju bara var ett halv poäng från godkänt så kändes det surt.. Men jag hade några frågetecken på vissa svar jag gett, alltså varför de inte blivit poäng för det. Så jag ifrågasatte lite. Och ett svar tyckes som att de kom underfund nu i efterhand att det var nog rätt tänkt från min sida ändå, för frågan gick att tolkas väldigt stort. Så jag fick mitt sista halva poäng som behövdes och behöver alltså inte göra omtentan i morgon!! Så några timmar tjänade jag i morgon, samt de timmarna jag annars hade behövt sitta och plugga på detta under kvällen. Visst har jag lagt tid på detta i veckan och läst på, men det var väl inte fel, jag fick in lite mer av allt i huvudet, och förhoppningsvis sitter denna kunskapen lite bättre nu :)

Tja, vad ska jag göra i morgon nu med tiden jag vunnit?? Jo, eftersom jag inte riktigt är som alla andra så ska jag itne slappa i alla fall ;) Utan om vädret tillåter så ska bilen städas och tvättas, den behöver en makeover minsann!! Och om inte det funkar med vädret, ja, då får det bli pyssel inne. Det är mycket som är eftersatt nu! Till stallet ska jag naturligtvis, och hoppas med på att det blir så pass temperatur ute att katterna kan få en promenad. Men vi får väl se, planer kan ju alltid ändras, tiden får utvisa vad jag hittar på helt enkelt :)


2 kommentarer:

  1. Grattis! Så skönt att du inte behövde göra omtentan:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det är jätteskönt, även om man känner att man kan det som ska tentas innebär det ändå en massa stress, och att slippa från den stressen än riktigt gött!!

      Radera