tisdag 17 maj 2011

Stoooooooooorstädat!

Jajemen, precis som det låter, jag har storstädat.
Hela huset, vänt upp och ner, in och ut på precis allt. Och det tog tid kan man säga... har städat i dagarna 2!
Hade några (och har fortfarandre ett par kvar som jag inte vet var jag ska göra av innehållet) gamla flyttkartonger som inte var uppackade (än!), hittade alla mina böcker däri, och alla mina gamla fotoalbum. Kul, det var väldigt längesedan jag tittade i dem, ska nog göra det snart igen, kul att kolla in gamla minnen!

Utöver städningen har det blivit en hel del kattgos :) Och jag har försökt fota de små liven lite, inte helt lätta att fånga på bild ;) Har laddat över dem till datorn nu, men ska gå igenom de lite först, för att se om det blev något bra ;)
Var på ridklubben en stund i söndags och kollade på Div I ponnyhoppning, fotade lite där med i ösregnet, får se om det blev nåt bra av det. Kommer bilder när jag gått igenom alla som sagt.

Christian är inte hemma än, han åkte till Kina i söndags, hemma på fredag igen. Måste säga att det känns rätt tomt här fast 11 katter bor på gården just nu. Tur jag har dom.
Beata sover just nu i mitt knä, tror jag ska följa hennes exempel och gå och lägga mig. Är trött som bara den.

God natt mina vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar