söndag 20 oktober 2013

Aaaahh!!! Får inte ihop det!!

Känns hopplöst!!!
Arbetet jag sitter med, ett vårdande samtal med en patient, går inte ihop!!
Jag har kommit till hälften, den enkla biten, men sen är det stopp. Håller på att bli tokig!! Imorgon kväll har jag som mål att vara så gott som klar, så det bara är finslip och referenser som ska piffas till, jag orkar inte ha skiten hängandes över mig!! Har en till uppgift som ska vara fixad innan fredag, den är inte så svår, men ska göras ändå. Så med andra ord, när jag kommer hem i morgon, då ska det skrivas. Inget mer med det. I övrigt blir det en vecka fullspäckad med praktik. Hästarna får ta det lite lugnare under veckan, det senaste har de gått mycket och rätt hårt, och det kändes på Descarada idag att takten skulle varvas ner lite. Passar bra när det är så mycket annat som ska göras!! 

Ebba och Descarada igår, fina va!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar