lördag 26 oktober 2013

Det var det.

Det var ju sista dagen på praktiken igår, och det kändes vemodigt att lämna passerkort och nycklar och vända hemåt.
Att 6 veckor kan gå så fort?? Hoppas resten av terminen går lika fort, när det bara är tråkig teori.
Vill ut i verkligheten och lära mig mer!!!
Denna lördagen har maniskt gått åt till att skriva färdigt examinationsarbetet som ingen av oss fattat syftet med, mest känns det som att vi ska lära oss att hantera referenser. Aja, nu är denna inskickad och det är bara till att hoppas på att den blir godkänd, jag har gjort så gott jag kunde.
I morgon är jag alltså ledig. Eller tja, har väl två tentor att läsa till, men måste få en ledig dag. Tänker fixa med det jag känner för. Typ höststäda i trädgården om vädret tillåter, vara hos hästarna och vara en stund hos mamma och pappa. Däckbyte på bilen kanske? Den ska förövrigt tillbaka in på verkstad, där den vart i veckan, för den vill inte funka. Hoppas felet hittas och kan fixas, saknar min bil!! Får se vad jag ska hitta på mer, som sagt, tror vädret ska få styra, jag längtar uuuut!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar