tisdag 15 oktober 2013

Ångesten knackar på dörren...

Åh, jag vill inte lämna min praktikplats!! I fem veckor har jag vart där nu, och har bara en vecka kvar. Därefter tillbaka till skolan, med massa skrivuppgifter och skit... Tycker verkligen att det är skit, jag är en sådan som inte lär mig ett skvatt av att skriva om det vi ska göra, jag lär mig av att få träffa på allt i verkliga livet. Fått med mig massor från min praktik. Önskar att den vore längre... vill lära mig mer!!!
Har en uppgift som ska skrivas under praktiken med. Fattar den inte riktigt, och det verkar inte så många andra göra heller i klassen. Tjohej, vad kul. känns vansinnigt meningsfullt. Eller inte. Bara flummigt. Usch. 
Men jaja, jag får väl göra skräpet. Jag vill och ska ha min examen. Det är detta jag vill. Så det är bara att bita ihop i lite mer än ett och ett halvt åt till. Det är inte så lång tid. Det ska jag fixa. Så det så.


2 kommentarer:

  1. Klart du fixar det !! du måste ha den inställningen som du har så fixar du det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen!! Jag ska klara detta, tycker bara det är så vansinnigt tråkigt att skriva uppsatser... ser inte meningen med att sitta och skriva om saker andra redan skrivit...

      Radera