måndag 21 oktober 2013

Aja, allt löser sig.

Nej, jag har inte fått ihop min uppgift i med det vårdande samtalet idag, och kommer förmodligen inte få gjort det under morgondagen heller. Då blir det ett besök hos Gustaf för Pontus, med stygntagning och sårkontroll. Min bil ska förhoppningsvis in på verkstad (vill helst inte men måste, den gula motorlampan lyser och grinar illa om att nåt är fel och vid en snabbkoll med en datorfelsökning på den vid en verkstad idag konstaterades det att det borde inte köras, förutom till verkstad. Fick ingen tid där så får bli imorgon). 
Så den i morgon kväll kommer att vara fullproppad den med. 
Något extra roligt denna veckan på praktiken är att jag ska få vara med på operation, häftigt!! Sedan är det slut, vill fortfarande inte :( 
Hur som helst, jag tar det lite lugnt med uppgiften. Den ska in i helgen, och då kommer den vara klar. Allt ordnar sig som sagt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar