söndag 6 oktober 2013

Ledig kväll

Efter att ha praktiserat idag så har jag vart stall-ledig ikväll. Det var vila för Descarada, och det blev så även för mig, väldigt välbehövligt. Men imorgon ska jag dit, tror det blir ridning :) 

Efter jag kom hem gick jag istället ut och rensade två rabatter, så härlig avkoppling. Lite höstrens i trädgården, lite vemodigt, men ändå så att man ser fram emot hur det kommer att växa fram nästa år, förhoppningsvis större och starkare än i år :) Det mesta är ju trots allt rätt nyplanterat än. Har massor kvar att göra, men jag gillar det, det är inte bara rens i trädgården, utan även i min skalle under tiden jag gör det. Älskar att göra fint, och fundera på om något ska ändras på till nästa år. 

Nu sitter jag och myser i soffan med Beata i knät. Skulle egentligen tagit tag i lite skoluppgifter, men kan inte koncentrera mig, är så trött. Så ska ta och gå och lägga mig strax. Helt klart välbehövligt!!

Fina rörelser har hon allt, vackra Descarada!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar