lördag 1 oktober 2011

Finbesök idag :)

Idag har vi Fluga här, riktigt mysig att ha en hund i huset igen!
Anna är i Danmark över dagen, och behövde ha hundvakt.
Fluga är en otroligt lugn hund, kopplar lätt av när vi är inne och håller sig hela tiden intill en när man är ute.
Katterna verkade känna igen henne, de har ju vuxit upp med henne, till och med Sunny vart inte allt för förskräckt ;) Hon var framme och kollade på henne lite, hoppade sedan upp i mitt knä och lät Fluga komma fram och hälsa. Men hon fick inte komma för nära, då blev det fräs ;)
Fluga har vart med mig hela dagen, vi har tankat bilen, rensat lite sly runt garaget, fyllt på lite jord där det behövdes. Mer än så orkade jag inte idag, tänkte göra mer, men vad sjutton, ogräset försvinner inte för mig, så jag behöver inte stressa ;)
Nu slappar vi lite, Fluga har slocknat ute i hallen. Om en stund ska jag köra hem henne, vi ska åka på kalas.

Hann även med lite bilder på damen, var så goda!









2 kommentarer:

  1. Oj vilka fina bilder!!!
    TUSEN TACK för hjälpen!!
    Du e bäst <3
    Anna & Flyget

    SvaraRadera
  2. Tack själv Anna <3
    Hon är så lätt att ha att göra med, hon är så välkommen igen om du behöver hundvakt igen :)
    Kramis!!

    SvaraRadera