torsdag 13 oktober 2011

Lite av varje!

Det var några dagar sedan jag gjorde ett vad-jag-gjort-nu inlägg, så jag slår till med ett lite kortfattat nu!! :)
I tisdags hade jag träning för Becky och Bolero, och för Ebba och Sally. Satt en liten stund på bägge hästarna, och ingen av dom var på det bästa humöret. Jag fick inte riktigt igenom det jag ville, mitt knä har blivit sämre igen, har svårt för att hålla om utan att det gör ont. Vill ha det helt nu. Träningarna flöt hyfsat ändå och tjejerna gjorde det bästa av situationen och jobbade bra.

Igår orkade jag inte ens öppna datorn, var alldeles jättetrött ;)
Tog en ordentlig promenad på kvällen tillsammans med Christian, måste igång nu och stärka knät, såhär kan det inte vara! I övrigt blev det lite trädgårdsfix och sedan en go tv-kväll!

Idag har det vart städ, storkok av köttfärssås, och annat pyssel. Skulle ha ridit lektion på ridskolan, men avbokade den idag, känns inte som någon idé när inte knät gör som jag vill. Tog en promenad istället. Hade en träning för Anna och Mallo, de var så duktiga idag! Det tar sig bra nu, det är svårt att låta bli att gå för fort fram, men man får hålla sig i styr, han är ju bara 4 år!

Alla dagarna har jag vart i skolan, än så länge går det fint :) Och så har det vart massor med kattgos, härligt!!
Morgondagen består av lite andra bestyr än vad som brukar vara, vad det är får ni veta i morgon kväll!! Ha det gott alla!!


Anna och Mallo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar