lördag 29 oktober 2011

Idag var det högskoleprov, i morgon blir det tävling

Ja, det skiftar fort i mitt liv!
Idag var det ju som sagt högskoleprov... jösses så kasst det gick! Fick inte ens hälften rätt, som var 80 poäng, lyckades skrapa ihop till 70... Lite sur över detta måste jag medge att jag är, men visst, det provet är svårt, och de flesta gör det två gånger. Det var ju lite speciellt att sitta en hel dag, från 8.30 till 16.20 med ett prov. Lite lätt trött i skallen efter det. Tog mig en snabb promenad när jag kom hem med lite jogginslag, riktigt gott att rensa huvudet lite!!

I morgon blir det tävling istället, jag ska inte vara med själv, jag ska fota :) Det är andra deltävlningen i Silverhästen som rids imorgon, dressyrdelen. Det var hoppning idag. Hade vart kul att se och fota den, men det gick inte att vara på två ställen samtidigt!
Har lovat Linn och Elin att fota dem, helt ursöta tjejer på var sin underbar ponny! Självklart blir det foto på alla som är med :)
Längtar riktigt tills i morgon, det var ett tag sedan jag hade kameran i handen!!

Efter detta kuliga väntar en ordentlig rengöring av min bil... Den ska vara svart, det är den inte nu. Den är täckt med ett lager av sand, inte så snyggt... Och däckbyte får det bli med, lika bra att vara förberedd för vintern...

Nu ska jag och min mosiga hjärna och bara sitta och sega i soffan. Blir alldeles lagom för ikväll tror jag!!!


Vackre Bolero!

5 kommentarer:

  1. Hej du ville ju ha en länk till min hotmail den kommer här! eller E-post adress menade jag: linn_fargo@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Hej du ville ju ha en länk till min hotmail den kommer här! eller E-post adress menade jag: linn_fargo@hotmail.com

    så att du kan skicka alla kort som du tagit på mig! ☺

    SvaraRadera
  3. Kanon! Bilderna kommer i de närmaste dagarna!!

    SvaraRadera
  4. Sv. Tack för de fina orden, det värmer! :D

    SvaraRadera
  5. Vassego Fanny, du var helt klart värd dom!!

    SvaraRadera