söndag 16 oktober 2011

I morr'n är det måndag!

För första gången på länge ser jag riktigt mycket fram emot måndag! Ska bli kul! Nu har det ju gått en vecka sedan jag började på folkhögskolan, och jag måste säga att det är så kul!! Trodde inte att jag skulle vara riktigt så här entusiastisk för detta!
Nästa vecka börjar med en facklig kurs på två dagar, innebär att jag kommer att sova på skolan måndag till tisdag. Det är ju inte direkt nåt okänt för mig att sova borta i och med att jag gjort det mycket på jobbet. Dock har jag inte saknat det! Det hade vart skönt att komma hem i morgon em och få sova i sin egna säng. Men det är ju bara för en natt, gott det. Christian får passa på gosa extra med katterna i morgon när jag inte är hemma.

Idag kom jag iväg till Borås, fick tag på byxor, väldigt skönt! Och i eftermiddag kom Anna på besök, hon hade med sig en helt otroligt fin bukett med blommor!! Den var från både henne och Mallo :) Färgerna i buketten är inspirerad av Mallos fuxfärg och hösten, så härliga färger!! Har redan fotat den en massa ;) men har inte hunnit med att ladda över till datorn än. Ni ska snart få se bilder! Tack Anna för en mysig stund med härligt prat!

Vad som är lite konstigt är att tjejerna inte vart och provsmakat på buketten än. Undrar varför! De brukar vara vansinnigt glupska på nya blommor... Luktat har dom gjort, dom kanske väntar på att den ska mogna lite, om ett par dagar kan det nog vara dags för ett provsmak ;)

Nä, nu sa jag ge mig med mitt snurrande här, tror inte jag får fram så mycket mer vettigt ikväll, jag är bra trött! Dags att gå och lägga sig tycker jag allt.
Go' natt!!


Mina underbara tjejer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar